پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه / طالبی گفت: هم‌محله امام رضا(ع) اطلاعاتی خوبی با زیرساختار مناسب ثبت و جمع‌آوری می‌شود که به مدیریت خدمات شهری کمک زیادی کرده و برای ارائه خدمت سریع به زائران بسیار کاربرد دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد دکتر عبدالحمید طالبی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در بازدید از خدمت‌رسانی همسنگرهای مسجدی در قرارگاه‌های اسکان و اطعام هم‌محله امام رضا(ع)، اظهار داشت: در این قرارگاه شاهد تلاش‌های زیاد جوانان و ارکان مسجدی هستیم که جای قدردانی دارد.

وی افزود: مسجد از گذشته پایگاهی برای مردم هر محله در تمام حوزه‌های زندگی بوده و فرهنگ میزبانی و مهمان‌نوازی بین مردم ایران معروف است و مشهدی‌ها نیز همه میزبان خوبی برای زائران علی بن موسی الرضا(ع) بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در طرح بزرگ هم‌محله امام رضا(ع) هم مشاهده می‌شود که مردم و مسجدی‌ها از صمیم قلب و با اخلاص در مساجد و منازل خود امکانات لازم را فراهم کردند تا میزبان زائران دهه آخر صفر در مشهد باشند.

طالبی ادامه داد: سامانه بسیار خوبی برای اسکان طراحی شده و اطلاعاتی خوبی با زیرساختار مناسب ثبت و جمع‌آوری می‌شود که به مدیریت خدمات شهری کمک زیادی کرده و برای ارائه خدمت سریع به زائران بسیار کاربرد دارد.

وی تصریح کرد: در قرارگاه اطعام هم گروه‌های مختلفی با دل و جان مشغول بودند که باعث افتخار است و امیدواریم این مهمان‌نوازی و میزبانی مورد قبول خداوند باشد و همه بتوانیم با این هم‌افزایی و هم‌دلی که در مشهد وجود دارد، بهترین خدمت را به زائران ارائه دهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha